شهر کوچک کانال پرونده کمیسیون خانواده

شهر کوچک: کانال پرونده کمیسیون خانواده شکایت کردن قوه قضاییه اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی پشت پرده نامه نگاری به استاندار روحانی , بازگشت احمدی نژاد و رفقا

سکوت احمدی‌نژادی‌های در حالی ادامه یافته که انتظار می‌رفت در آخر ناآرامی‌ها خاتمه یابد. بعضی از تحلیل‌گران تصور می‌کردند که او به دنبال بهره‌برداری سیاسی از اعت

پشت پرده نامه نگاری به استاندار روحانی , بازگشت احمدی نژاد و رفقا

بازگشت احمدی نژاد و رفقا ؛ پشت پرده نامه نگاری به استاندار روحانی

عبارات مهم : بازگشت

بازگشت احمدی نژاد و رفقا ؛ پشت پرده نامه نگاری به استاندار روحانی / «خیابان» ؛ مقصد تازه سیاست ورزی احمدی نژاد است / به احمدی نژاد مجوز بدهید تا یکبار جهت هر لحظه این ماجرا هم تمام شود/ آیا رحمانی فضلی مانند لاریجانی عمل نمی کند؟/ گرانی و تورم میراث احمدی نژاد است ؛ بگذارید پاسخگو باشد

سکوت احمدی نژادی های در حالی ادامه یافته که انتظار می رفت در آخر ناآرامی ها خاتمه یابد. بعضی از تحلیل گران تصور می کردند که او به دنبال بهره برداری سیاسی از اعتراضات اخیر است ولی ادامه سکوت او نشان می دهد که نشانه بزرگتری در سر می پروراند.

به گزارش نامه نیوز: آيا احمدی نژاد بعد از یک سکوت سنگین دوباره عزم بازگشت کرده است ؟ آیا ناه ای که 7 رفیق او نوشته اند نشانه ای جهت شروع جنجال های تازه است ؟

پشت پرده نامه نگاری به استاندار روحانی , بازگشت احمدی نژاد و رفقا

اصلا آیا درخواست مجوز راهپیمایی کرده است ؟ آیا او می خواهد سیاست را به خیابان ها ببرد ؟آیا آنچه خواسته تاییدی جهت گفته های کسانی که می گفتند نشانه هایی از نقش یک مسئول سابق در اغتششات دیده شده است نیست؟

پاسخ این آیا و سوالهای دیگر هر چه باشد همگی نشانه هایی است از اینکه احمدی نژاد همچنان بر مدلی که دنبال می کرده اصرار دارد و همین روزها باید در انتظار شکسته شدن سکوتش باشیم . سکوتی سنگین که شاید همین روزها شکسته شود .

سکوت احمدی‌نژادی‌های در حالی ادامه یافته که انتظار می‌رفت در آخر ناآرامی‌ها خاتمه یابد. بعضی از تحلیل‌گران تصور می‌کردند که او به دنبال بهره‌برداری سیاسی از اعت

او سکوت کرده است ؛ سکوتی که از بعد از اغتششات شروع شده است و هنوز تمام نشده است.

سکوت محمود

سر و صدای اعتراضات فرونشست ولی صدای احمدی نژادی هنوز در نیامده هست. این درحالی است که بسیاری از تحلیل گران سکوت عجیب فرقه سه نفره احمدی نژاد، مشایی و بقایی را تاکتیکی جهت بهره برداری سیاسی از ناآرامی های اخیر می دانستند. ادامه این سکوت ولی مشخص می کند که مساله جدی تر از این حرف ها هست. مدیر جمهور سابق که اخیرا ردای اپوزیسیون به تن کرده و بی پروا بر همه می تاخت، به نحوه عجیبی ساکت است و اصلا به روی خود نمی آورد که این همه اتفاق افتاده هست. اتفاقاتی که به گفته فرمانده سپاه رد پای یک مسئول سابق در آن دیده می شد.

پشت پرده نامه نگاری به استاندار روحانی , بازگشت احمدی نژاد و رفقا

این نخستین بار نیست که احمدی نژاد از استراتژی سکوت استفاده می کند. سال گذشته نیز مدتی ساکت بودند؛ آنقدر که آرامش قبل از توفان تعبیر شد و حتی رنجبران مدیرکل روابط عمومی صداوسیما گفت:احمدی نژاد می خواهد خودش را تا انتخابات سال ۹۶ بکر نگه دارد و آن وقت بیاید یک حرفهایی بزند». احمدی نژاد و یارانش قبل از شروع اغتششات جنجالی بزرگ با قوه قضاییه را کلید زدند ولی در نهایت به منزل سکوت برگشتند. سکوت به اندازه ای که یک رسانه عربی از در حصر بودن احمدی نژاد بنوسید و کار به تکذیب خبر برسد.

تکذیب شایعه حصر نیز از سوی حلقه اولیه هواداران یعنی مشایی و بقایی یا حتی جوانفکر صورت نگرفت. آن ها به سکوت خود ادامه داده و بهمن شریف زاده ، روحانی نزدیک به این جریان ، گفت:« این عنوان صحت ندارد. بعضی دوستان با ایشان در دفتر ولنجک دیدار کردند. ایشان هیچ محدودیتی جهت برنامه و کارهای ارزش ندارند و به برنامه های روزانه خودشان می رسند.» کانال تلگرامی دولت بهار نیز منشتر شدن تصویری از احمدی نژاد با توضیح« امشب، نارمک، میدان ۷۲» تلاش شایعه ایجاد محدودیت جهت او را تکذیب کرد. شریف زاده در گفت وگوی خود با روزنامه قانون گفته بود که سکوت احمدی نژاد به خاطر ناآرامی ها و کشیده شدن اعتراضات به خیابان است ولی بعضی از تحلیل گران گمان می کنند که استراتژی سکوت آن ها بیش از ناآرامی های اخیر به انتخابات آتی مربوط هست.

سکوت احمدی‌نژادی‌های در حالی ادامه یافته که انتظار می‌رفت در آخر ناآرامی‌ها خاتمه یابد. بعضی از تحلیل‌گران تصور می‌کردند که او به دنبال بهره‌برداری سیاسی از اعت

حالا که انتخابات هنوز فرا نرسیده و از انتخابات قبلی و ماجرای عضویت قایی و رای دادن احمدی نژاد به او عبور کرده ایم؛ می توان دنبال علل دیگری نیز گشت.

باید دید که آیا سریال ویدئوهای آنچنانی احمدی نژاد آخر یافته و خبری از بست نشینی یا زنبیل قرمز نیست. این سکوت عجیب و معنادار به نظر می رسد.

پشت پرده نامه نگاری به استاندار روحانی , بازگشت احمدی نژاد و رفقا

بعضی می گویند شاید این سکوت به علت صحبت های مقام معظم رهبری باشد. آنجا که گفتند « کسانی که دیروز همه امکانات کشور در اختیار آنها بود و کسانی که امروز همه امکانات مدیریتی کشور را در اختیار دارند، حق ندارند نقش اپوزیسیون بازی کنند».

برخی دیگر می گویند که صحبت های فرامانده سپاه حساب کار را دستشان داده هست. آن وقت که سرلشكر جعفري گفت: «اين عنوان با فراخوان يكي از سايت هايي صورت گرفت كه وابسته به شخصي است كه اين روزها زبان به مخالف خواني نسبت به اصل و ارزش هاي نظام گشوده هست. نيروهاي امنيتي درحال بررسي اين مساله هستند و اگر به دخالت اين مسوول سابق برسند قطعا متناسب با وضعيت و درخواست ناجا با او برخورد خواهند كرد.»

این گمانه که احمدی نژادی ها از بررسی های مورد اشاره سرلشکر جعفری محاسباتی در ذهنشان شکل گرفته باشد یا اینکه بعد از ضرب الاجل تعیین کردن ها و … تذکرات محرمانه ای گرفته باشند ؛ چندان دور از ذهن نیست ولی نمی توان فراموش کرد که احمدی نژاد نمونه های زیادی داشته که توچهی به تذکرات نکرده است..

معمای سکوت احمدی نژاد پیچیده تر می شود هنگامی که می شنویم که بعضی به رسانه ها توصیه می کنند از او در جلسه مجمع تشخیص مصلحت تصویر نگیرند.

اما نامه ای که این روزها به وسیله 7 نفر از نزدیکان او جهت صدور درخواست تجمع خیابانی نوشته شده است می تواند جرقه ای باشد جهت بازگشت احمدی نژاد. این سکوت احتمالا به همین زودی ها خواهد شکست . باید دید این بار فرجام تحرکات او چه خواهد بود ؛ آیا احمدی نژاد دوباره تحمل خواهد شد ؟

در این میان ولی بعضی اعتقاد دارند که بهتر است رحمانی فضلی نیز نیز مانند علی لاریجانی عمل کتد. رفتاری که علی لاریجانی در روز یکشنبه سیاه داشت موجب شد آن تصویری که از افشاگری های آنچنانی احمدی نژاد وجود داشت جهت هر لحظه از بین برود. حالا که او اصرار دارد به خیابان برود آیا نباید به او این مجوز را داد؟ او اکنون معترض همان چیزی شده است است که میراث خودش جهت روحانی است . گرانی و تورم میراث احمدی نژاد جهت روحانی و مردم است ؛ او باید به خیابان بیاید ؛ نه جهت اعتراض بلکه جهت پاسخگویی!

واژه های کلیدی: بازگشت | خیابان | خیابانی | ناآرامی | انتخابات | احمدی نژاد | احمدی نژاد | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار