شهر کوچک کانال پرونده کمیسیون خانواده

شهر کوچک: کانال پرونده کمیسیون خانواده شکایت کردن قوه قضاییه اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات توقع از تیم ملی باید معقول باشد / جباری

بازیکن پیشین تیم ملی کشورمان اعتقاد است لژیونرهای ایرانی شرایط خوبی در لیگ‌های اروپایی دارند ولی نباید توقع‌ها از تیم ملی نامعقول باشد.

توقع از تیم ملی باید معقول باشد / جباری

جباری: توقع از تیم ملی باید معقول باشد

عبارات مهم : ایرانی

بازیکن پیشین تیم ملی کشورمان اعتقاد است لژیونرهای ایرانی شرایط خوبی در لیگ های اروپایی دارند ولی نباید توقع ها از تیم ملی نامعقول باشد.

مجبتی جباری در گفت وگو با ایسنا، راجع به قرعه تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: همه تیم های حاضر در جام جهانی مسلما باکیفیت هستند، برابر تیم های اسم و رسم دار فکر می کنم بازیکنان تیم ملی انگیزه بیش تری داشته باشند. امیدوارم قرعه ای رقم بخورد که در نهایت آن اتفاق شیرین جهت تیم ملی فوتبال کشورمان رقم بخورد و راه انتقال هرچه بیش تر فوتبالیست های ایرانی به اروپا باز شود.

توقع از تیم ملی باید معقول باشد / جباری

او افزود: زمانی که بازیکن تیم ملی بودم دوست داشتم در برابر تیم های بزرگ بازی کنم. بهتر از دوره های قبل افزایش کردیم و تیم منسجمی داریم، لژیونرهای ایرانی حاضر در اروپا هم نقشی کلیدی در تیم های خود دارند. نباید انتظارات را اوج ببریم و باید منطقی به این قضیه نگاه کنیم تا بازیکنان استرس و فشار کم تری را تحمل کنند.

جباری راجع به دیدار با تیم مشکی پوشان در روز گذشته و شایعاتی که مبنی بر مذاکره وی با این تیم شنیده می شود، گفت: دیدارم با دوستان در مشکی پوشان از قبل برنامه ریزی شده است نبود و به علت این که در یک هتل اقامت داشتیم، یکدیگر را ملاقات کردیم. دلیلش هم تنها سمپوزیومی بود که به واسطه آن به مشهد آمدم.

بازیکن پیشین تیم ملی کشورمان اعتقاد است لژیونرهای ایرانی شرایط خوبی در لیگ‌های اروپایی دارند ولی نباید توقع‌ها از تیم ملی نامعقول باشد.

وی حاضر به پاسخگویی در خصوص شکایتش از استقلال نشد.

این بازیکن پیشین تیم ملی راجع به علت حضورش در سمپوزیوم سرطان نسترن اظهار کرد: مدت کوتاهی است که با این سمپوزیوم آشنا شده است ام و برایم جذابیت زیادی داشت. دوست داشتم در خصوص سرطان و در جهت کمک به حل این مسئله مثمرثمر باشم. تمام تلاشم را می کنم که در این راه مثبت عمل کنم.

وی افزود: یک سری اطلاعات را در اختیارم قرار داده اند و فکر می کنم بتوانم در اطلاع رسانی در رابطه با پیشگیری از این بیماری کمک کنم. مخصوصا در بین خانواده فوتبال نیز قطعا این اطلاع رسانی را به کمک دوستانم شروع می کنیم.

توقع از تیم ملی باید معقول باشد / جباری

واژه های کلیدی: ایرانی | بازیکن | اطلاعات | بازیکنان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار